13 Eylül 2007 Perşembe

Nöroloji Doktorları


DEVLET HASTANESİ NÖROLOJİ UZMANLARI
Dr.Mustafa Erim
Dr.Ali Özkan
Dr.İsmet Ayan
Dr.Ayfer Evren
Dr.Ömür Tatlıkazan
Dr.Ümit Sönmez
Dr.Mustafa Malkoçoğlu
KURUM ADRESİ:
Bursa Devlet Hastanesi
Hasta Yurdu Cad
Telefon: (0224) 220 00 20
Faks: (0224) 220 04 77
Adres: Bursa Devlet Hastanesi
İlçe: OSMANGAZİ
İl: BURSA
Email: bilgi@bursadevlethastanesi.gov.tr
Web Sitesi: www.bursadevlethastanesi.gov.tr
.......................................................................................................
U.Ü TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ NÖROLOJİ DOKTORLARI
PROF.DR.Ö.FARUK TURAN
PROF.DR.İBRAHİM BORA
PROF.DR.MEHMET ZARİFOĞLU
PROF.DR.MUSTAFA BAKAR
DOÇ.DR.NECDET KARLI
UZM.DR.ÖZLEM (HANOĞLU) TAŞKAPILIOĞLU
UZM.DR.ÇİĞDEM SEVDA ERER
DR.DEMET YILDIZ BAŞKURT
DR.AYLİN BİCAN
DR.MERAL BOZ SEFEROĞLU
DR.ÇİĞDEM ÇAVDAR
DR.AYÇİN YILDIZ
DR.ŞÜKRAN ÇEVİK YURTOĞULLARI
DR.VECDİ CANTÜRK
DR.AYŞE MİNE ALTUN
DR.N.ELİF TOLGAY
DR.ASLI BAHAR
DR.MURAT ALBAS
DR.AZAD KOÇKAYA
DR.AYGÜL GÜNEŞ
DR.DENİZ KAMACI
DR.EMİNE KAYGILI
KURUM ADRESİ:
Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı
Görükle / BURSA
Hastane Tel : (+90 224) 295 00 00
Hastane Genel E.posta : suam@uludag.edu.tr

.......................................................................................................

ÇEKİRGE DEVLET HASTANESİ NÖROLOJİ DOKTORLARI
Bektaş KORKMAZ-Uzm. Hekim
Birsen MUSAAĞAOĞLU-Uzm. Hekim
Elif Nalan TOLGAY-Uzm. Hekim
Eren TOKAT-Uzm. Hekim
Mehmet Safveti ALTAN-Uzm. Hekim
Tansel HACIMUSTAFAOĞLU-Uzm. Hekim
Özden MENGÜ-Uzm. Hekim
KURUM ADRESİ:
Çekirge Devlet Hastanesi
Mutluevler Mah. Nazlı Cad.No:Bila
16090 Osmangazi – BURSA
Telefon: 0 (224) 239 36 36
Fax: 0 (224) 233 41 01
.......................................................................................................

ADI SOYADI: Uzm.Dr. Fatma Çiğdem UÇKUNKAYA
UZMANLIK ALANI: Nöroloji 
DOĞUM YERİ VE YILI:
MEDENİ HALİ:
EĞİTİMİ: 
YABANCI DİL(LER): 
İŞ DENEYİMİ:
ÜYELİKLER

ÇALIŞTIĞI KURUM: ÖZEL MUAYENEHANESİ
Adres: Hoca Alizade Cad. Set Apt. D/Blok No: 11/15
Osmangazi / Bursa
Tel (224) 222 34 29
Fax (224) 224 28 36
E-Mail 

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇEKİRGE DEVLET HASTANESINDE SAYIN MENGÜ TESISI KONULDU EPILEPSI TESISI KONULMASINI BIRAKIN BOSU BOSUNA ONCA ILACI ICTIM ..SONUCUNDA ALDIĞIM CEVAPTA SU OLDU YANLISLIKLA OLMUS DENILDI...VE AYRICA BEN DOKTOR HANIMIN BUGUN HASTANEDEYDIM HASTALARA ÇOK FEVRİ DAVRANDIĞINI GORDUM BEN SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN DENETLENMESINI ISTIYORUM VEYA EYITIM ALSINLARR

Adsız dedi ki...

dr. renan özmekçi nörologmu, ruh sağlığı ve hastalıkları uzmanı mı?

Adsız dedi ki...

dr eren tokat doktormu hastaların ilacını calıyor eskıden doktor tarıfedıyordu calarken yakaladım bıde demezmı duşmuş burayadıye

Adsız dedi ki...

DR DUYGU ALICAN GELDIM BOYNUM VEBELIM AGRIYORDU BANA BOYUNLUK VE BEL KORSESI VERDI BEN ONLARI ONGUN TAKILTIM BANA DEMEZMI SEN BEYINCERAHINEGITDEDI ODA BUNLARA GEREK YOK DEDI BENI YINEDUYGUYA GONDERDI BENI TANIMADIBİLE SIZ VERDINIZ DEDIM BENİZİNECIKIYOM DEDI BUNLAR NASIL DOKTOR BİLEMIYORUM HASTALARA YANNIŞ TEDAVI YAPIYORLAR

Adsız dedi ki...

ÇEKIRGE DEVLET HASTANESI DOKTORLARI HASTALARINA ÇOK FEBRI DAVRANIYORLAR LÜTFEN İLGİLILER BIRAZ İLGİLELN SIN LER DOKTOT OLMUŞLAR AMA İNSAN OLMAMIŞLAR İLGİLILER DUYURULUR

Adsız dedi ki...

böyle halka böyle doktorlar cok bi le bunları böyle şımartan bu hükümetlere koşakoşa oy vermeye giden gidenler şimdi ne ahlıyorlar herkez hak ettihi muameleyi görür

Adsız dedi ki...

Bursa Çekirge Devlet Hastanesi doktoru Nöroloji doktoru Dr.Özgen Mengü iki yıl önce annem felç geçirdi hastane sonrası Özgen Hanım 1 yıl sonra kontrole gelin dedi ve aynen yaptık 1 yıl daha geçti yanlızca raporlu ilacını yenilemek adına ama malesef annem gözlerinde görmesi azalmalar yaşayınca göz doktoruna gidince tamamen nöroljik dedi ve bizi yılda 1 kez muaneye çağıran doktor hanıma gittik neden geldiniz dedi göz doktrun dediklerini söyledik ve ne istiyorsunuz deyip azarladı ve annemin yanında beyin damarlarını tıkanıklığı körlük başlamış olabilir dedi ve emar çekilmesini söyledi ve çekildik.Emar sonucunu göstermeye gittiğimizde ''Ben size söylemiştim kendi hastalığıyla ilgili demiştim ileride yatalak olur ve göz doktorunuzla işiniz yok 3 ayda bir buraya gelmesi gerekir dedi'' okadar ilgili ki yılda bir kere çağırdığı hastayı gözlerini kaybetmeye başladığı için ilgiye bu kadar gerek yoktu.Keşke üç ayda bir çağırsaydı hastasıyla ilgilenseydi ilerlemicekti hastalığı ve biz bu andan itibaren profesöre götürmeye karar verdik biraz gec olsada Özgen Hanıma çok teşekkür ediyoruz.İnsanlarla azarlayarak konuşmayı bırakması için kendisine psikolok öneriyoruz.

Unknown dedi ki...

Hocam torunumda epilepsi tanısı konuldu. Size ulaşmak istedik fakat ulaşamadık. İnternetten doç dr barış ekici beyi bulduk. www.cocukbeyingelisimi.com
kendisi çocuk epilepsi konusunda uzman bir doktora benziyor. Tavsiye edermisiniz?
Saygılar